Bun venit in noul magazin online Regata, acum mai rapid, mai complet si cu nenumarate imbunatatiri.

Cu ce difera procesul de comanda?
  • Procesul de comanda ramane acelasi, cu exceptia ca magazinul online este mult mai rapid si optimizat.
De ce nu ma pot loga in contul meu creat in vechiul magazin online?
  • Din pacate datele personale precum cont client, istoricul comenzilor, alertele de stoc/pret si cosurile de cumparaturi nu au putut fi migrate. Va incurajam sa creati un nou cont in platforma.
Ce se intampla cu comenzile plasate in vechea platforma?
  • Toate comenzile plasate anterior vor fi procesate fara alte modificari. Nu vom putea din pacate sa facem modificari la comenzile anteriorare. In cazul in care vor fi necesare anumite modificari, va vom indruma catre plasarea unei comenzi noi.
Cum pot cere detalii despre o comanda plasata in vechiul magazin online?
  • Orice detalii despre o comanda anterioara se pot solicita pe email comenzi@regata.ro, pe pagina noastra de Facebook sau la telefon 0377102222
Ce se modifica legat de livrarea comenzilor?
  • Livrarea comenzilor nu va suferi modificari, toate comenzile plasate in vechiul magazin online urmand a fi livrate conform termenelor de livrare stabilite.
Cum pot returna un produs dintr-o comanda plasata in platforma anterioara?
  • Deoarece nu va fi posibila completarea unei cereri de retur pentru comanda ce se doreste a fi returnata, va fi nevoie sa ne comunicati pe email comenzi@regata.ro intentia de returnare, precum si celelalte informatii necesare pentru procesarea returului: data livrare, motiv retur etc.