Livrare (Extins)

Livrarea prin curier rapid

Acest tip de livrare se realizeaza prin intermediul firmelor de curierat cu care am incheiat contracte in acest sens. Costul de transport este calculat in functie de adresa de livrare si greutatea totala a comenzii si va fi afisat in pagina de checkout. Valoarea maxima care poate fi achitata ca ramburs la firmele de curierat este de 5000 lei. 

Conditii de transport:

  • Costul pentru livrarea produselor prin curier va fi achitat de catre client, cu exceptia cazurilor in care clientul atinge pragul valoric al comenzii peste care se ofera transport gratuit sau in cazul in care produsele comandate fac parte dintr-o promotie in cadrul careia transportul este oferit gratuit;
  • In cazul in care clientul solicita livrarea la alta adresa fata de cea inscrisa pe AWB, costurile generate de redirectionare vor fi achitate de catre client direct curierului;
  • Termenul de livrare este cel afisat in pagina de checkout;
  • In cazur anumitor comenzi, exista posibilitatea ca marfa sa fie livrata in mai multe etape, prin aceeasi firma de curierat sau prin firme de curierat diferite. In aceste cazuri clientul va fi informat despre acest lucru si va primi numerele AWB-urilor pentru fiecare livrare.
  • Livrarea coletelor se face conform programului de lucru al curierilor, de luni pana vineri, in intervalul orar 8:00 - 17:00;
  • La primirea comenzii, clientul are posibilitatea de a verifica integritatea coletelor, nu si continutul acestora;
  • Transportul va fi efectuat pana in zonele in care masinile firmelor de curierat au accesul permis sau pana in zonele in care masinile pot fi parcate in siguranta;
  • In cazul coletelor cu o greutate mai mare de 31.5 kg, conducatorul auto al firmei de curierat va ajuta la descarcarea produselor din masina, dar nu si la manipularea acestora in vecinatate. Recomandam clientului sa se asigure ca dispune de personal pentru descarcarea produselor si transportul produselor de la masina curierului pana in casa/curte/apartament.
  • In cazul in care la numerele de telefon din AWB nu se raspunde apelurilor curierilor, Regata nu isi asuma eventualele intarzieri, iar transportul va fi reprogramat.
  • Regata nu isi asuma raspunderea pentru intarzierile cauzate de cai de acces impracticabile, inundatii sau alte lucruri de acest tip. In aceste cazuri, livrarea va fi reprogramata.

Livrarea prin flota Regata

Acest tip de livrare se realizeaza cu masinile proprii Regata, iar termenul de livrare estimativ este de cuprins intre 1 si10 zile lucratoare. Valoarea maxima care poate fi achitata ca ramburs pentru comenzile livrate cu flota Regata este de 5000 lei pentru persoane juridice si 10000 lei pentru persoane fizice. Plata ramburs la soferii Regata se poate face doar cash. In ziua livrarii sau in ziua anterioara livrarii, clientul va fi contactat telefonic si informat despre livrare. 

Conditii de transport:

  • In cazul in care la numerele de telefon puse la dispozitie in vederea livrarii, nu raspunde nimeni, transportul va fi reprogramat, iar termenul de livrare comunicat anterior nu va mai fi valabil.
  • In cazul in care produsele comandate nu au putut fi receptionate fara motive intemeiate, pentru a reprograma livrarea se va solicita plata in avans a produselor.
  • Regata nu isi asuma raspunderea pentru intarzierile cauzate de cai de acces blocate sau inaccesibile spre adresa de livrare.
  • Costul de transport este calculat in functie de adresa de livrare si tipul produsului si va fi afisat in pagina de checkout. Pentru anumite produse exista posibilitatea sa fie percepute taxe suplimentare de transport, acestea fiind produse voluminoase greu de livrat si care necesita transport specializat. 
  • Pentru produsele la care costul de transport este afisat ca avand un tarif pe kilometru, valoarea finala a costului total de transport va fi calculata si reconfirmata cu clientul inainte de livrarea produselor sau la confirmarea comenzii;
  • Programul de livrare este de luni pana vineri, in intervalul orar 8:00 - 17:00
  • Masinile Regata sunt camioane sau TIR-uri fara sisteme de descarcare, astfel clientul este obligat sa asigure descarcarea si manipularea marfii. Descarcarea va fi facuta conform indicatiilor date de sofer. Recomandam clientilor sa se asigure ca dispun de persoane pentru descarcarea produselor si transportul produselor pana in casa/curte/apartament.
  • Exeptie de la obligativitatea clientului de a descarca marfa reprezinta cazurile in care s-a agreat la confirmarea comenzii ca livrarea sa se realizeze cu masina dotata cu macara, iar extra-taxa pentru descarcare cu macara a fost acceptata/achitata de catre client.
  • Livrarea cu flota Regata este asigurata pana in zonele in care masinile au acces sau pana unde masinile pot parca in conditii de siguranta.
  • In cazul in care, pentru a ajunge la adresa de livrare, este nevoie ca masina sa treaca prin zone cu acces restrictionat (ex. limitare greutate), taxele de acces, in cazul in care nu s-a agreat altfel la confirmarea comenzii, vor fi facturate clientului de catre Regata si vor fi achitate de client la livrarea comenzii.
  • Livrarea cu flota Regata nu se poate realiza in cazurile in care relieful nu o permite (ex. Delta Dunarii, drumuri de munte etc) sau daca strada spre adresa de livrare nu ne permite (ex. lipsa spatiului pentru virare, strada ingusta, alte autoturisme care blocheaza accesul etc.).
  • In cazul in care nerespectarea conditiilor duce la imposibilitatea livrarii marfurilor, produsele se vor returna, comanda considerandu-se refuzata la livrare, iar toate taxele de transport de retur vor fi suportate de catre client.